kom med i vår klubb och paddla sup med oss!

Falkenberg StandUpPaddle Club bildades i december 2020 och är del av det Svenska Kanotförbundet, som i sin tur är en del i det Svenska Riksidrottsförbundet.

Under sommarhalvåret paddlar vi SUP varje vecka i vattnet kring Falkenberg.

Kom och paddla SUP med oss!

Medlemskap

Som medlem i föreningen blir du en del av en härlig, positiv och inspirerande gemenskap som gillar att paddla SUP i olika former. Du är även försäkrad under våra aktiviteter via Svenska kanotförbundets gällande försäkring.

Som medlem får du vara med på våra träningar som anordnas veckovis under vår/sommar/höst-säsongen tillsammans med våra ledare. Då SUP-paddling är till stor del beroende på vilket väder som råder, så kommer träningarna planeras på olika dagar/tider under säsongen.

Denna informationen delas i vår Facebokgrupp för medlemmar: FalkenbergSUPclub-medlemmar.

Läs mer om våra olika paddlingar här på hemsidan, under "Paddla med oss".

Vi hoppas att just du vill komma och paddla SUP med oss!

Har du några frågor är det bara att du hör av dig till oss via telefon, sms eller mail, se våra kontaktuppgifter här på hemsidan under fliken "kontakt".

Medlemsavgift 2024

Barn/Ungdom (t.o.m det år du fyller 18år): 250kr/pers

Vuxen (fr.o.m. det år du fyller 19år): 350kr/pers

Bli medlem idag genom att:

1.Swisha in medlemsavgiften till: 123 639 8309 (ange din mailadress i betalningen)

2.Gå med i Facebookgruppen: Falkenberg SUP club-medlemmar

3.Följ oss på Instagram: @falkenbergsup och @skreastrandpaddlerace

Välkommen till Falkenberg StandUpPaddle Club!

Kreera web&design Logo